Subject: RE: 20250307_EER25XXUAS_20.-22.MAR_KLOOGA_KL
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 10:24:39 +0200

Tere

Palume kooskõlastust.

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: Friday, March 7, 2025 9:34 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: 20250307_EER25XXUAS_20.-22.MAR_KLOOGA_KL

Tere

Ala tunnus on EER2572UAS.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, March 7, 2025 9:08 AM
To: Diana Krotova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Eve Härm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: 20250307_EER25XXUAS_20.-22.MAR_KLOOGA_KL

Tere

Palume tunnust.

Ala jääb tervenisti Klooga HV sisse, kuid AIPi järgi on Klooga
harjutusväljal lubatud lennata kuni 1100ft AMSL. Üksusel on vajadus
kasutada kuni 400m maapinnast ehk ligi 1400 ft AMSL.  EED16 on ise
kõrguseni 2100ft AMSL.

A)EETT B)2503192200 C)2503222159

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER25XXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 591935N 0241151E - 591927N 0241306E - 591836N 0241246E -
591844N 0241129E - 591935N 0241151E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 53482692

F)SFC G) 1400FT AMSL

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.